שיווק מחדש הוא אסטרטגיית שיווק דיגיטלית שמכוונת לאנשים שכבר קיימו אינטראקציה עם האתר או המותג שלך בדרך כלשהי.
על ידי שיווק מחדש לאנשים אלו, תוכל להזכיר להם את המוצר או השירות שלך ולעודד אותם לחזור לאתר שלך ולהשלים פעולה רצויה, כגון ביצוע רכישה.
ישנם מספר סוגים של אסטרטגיות שיווק מחדש ומיקוד מחדש, כולל:
שיווק מחדש באתר: זה כולל מיקוד לאנשים שביקרו באתר שלך אך עדיין לא ביצעו המרה.
אתה יכול להציג להם מודעות באתרים אחרים שהם מבקרים, ולהזכיר להם את המוצרים או השירותים שלך.
שיווק מחדש בחיפוש: זה כולל מיקוד לאנשים שחיפשו מילות מפתח רלוונטיות הקשורות לעסק שלך אך עדיין לא ביצעו המרה.
שיווק מחדש בדוא"ל: זה כולל מיקוד לאנשים שסיפקו לך את כתובות הדוא"ל שלהם אך עדיין לא ביצעו רכישה. אתה יכול לשלוח להם קמפיינים ממוקדים בדוא"ל כדי להזכיר להם את המוצר או השירות שלך.
שיווק מחדש במדיה חברתית: זה כולל מיקוד לאנשים שעסקו בפרופילים או בתוכן של המדיה החברתית שלך אך עדיין לא ביצעו המרה.
אתה יכול להציג להם מודעות בפלטפורמות של מדיה חברתית, להזכיר להם את המוצרים או השירותים שלך.
כדי להנפיק קוד מ-Google Ads, תצטרך ליצור תג של שיווק מחדש. להלן השלבים:
היכנס לחשבון Google Ads שלך ולחץ על הסמל 'כלים והגדרות' בפינה השמאלית העליונה.
בקטע "מדידה", לחץ על "מנהל קהלים".
לחץ על "מקורות קהלים" ובחר "תג Google Ads".
עקוב אחר ההוראות כדי ליצור תג חדש או להשתמש בתג קיים.
כדי להגדיר מעקב המרות ומסע פרסום לשיווק מחדש ב-Google Ads, בצע את השלבים הבאים:
התקן את תג Google Ads באתר שלך כדי לעקוב אחר המרות.
צור קהל חדש לשיווק מחדש ב-Google Ads, בוחר את הקריטריונים הספציפיים שאליהם אתה רוצה למקד.
צור מסע פרסום חדש ב-Google Ads ובחר "שיווק מחדש" כסוג הקמפיין שלך.
בחר את קהל השיווק מחדש שיצרת והגדר את העדפות המיקוד שלך.
צור את עותק המודעה שלך ועצב את המודעות שלך.
הגדר את התקציב ואת אסטרטגיית הצעת המחיר שלך.
הפעל את מסע הפרסום שלך ועקוב אחר הביצועים שלו באופן קבוע כדי לבצע אופטימיזציה לתוצאות טובות יותר.
הנה 20 יתרונות של פרסום עם שיווק מחדש:
מגביר את המודעות למותג: מסעות פרסום של שיווק מחדש שומרים על המותג שלך בראש המוח בקרב משתמשים שכבר קיימו אינטראקציה עם האתר שלך.
חסכוני: מסעות פרסום של שיווק מחדש הם בדרך כלל זולים יותר מצורות פרסום אחרות, מכיוון שאתה ממקד למשתמשים שכבר הביעו עניין במוצר או בשירות שלך.
שיעורי המרה גבוהים יותר: לקמפיינים של שיווק מחדש יש שיעורי המרה גבוהים יותר מכיוון שאתה ממקד למשתמשים שכבר גילו עניין במוצרים או בשירותים שלך.
משפר את החזר ה-ROI: מסעות פרסום של שיווק מחדש יכולים לעזור לשפר את החזר ה-ROI שלך על ידי מיקוד למשתמשים שיש להם סיכוי גבוה יותר לבצע המרה.
מודעות מותאמות אישית: אתה יכול להתאים אישית את המודעות שלך כדי להציג למשתמשים את המוצרים או השירותים המדויקים שהם צפו באתר שלך.
נקודות מגע מרובות: מסעות פרסום של שיווק מחדש מאפשרים לך להגיע למשתמשים במספר נקודות מגע, מה שמגדיל את הסבירות שהם יבצעו המרה.
משמר מבקרים: מסעות פרסום של שיווק מחדש יכולים לעזור לשמר מבקרים שעוזבים את האתר שלך מבלי לבצע המרה.
בונה נאמנות לקוחות: קמפיינים של שיווק מחדש יכולים לעזור לבנות נאמנות לקוחות על ידי תזכורת למותג ולמוצרים/שירותים שלך.
מגביר מעורבות: מסעות פרסום של שיווק מחדש יכולים להגביר את המעורבות עם המותג שלך על ידי הצגת מודעות והצעות מותאמות אישית למשתמשים.
מקד לקהלים ספציפיים: קמפיינים של שיווק מחדש מאפשרים לך למקד לקהלים ספציפיים על סמך ההתנהגות שלהם באתר שלך.
מעודד רכישות חוזרות: קמפיינים של שיווק מחדש יכולים לעודד רכישות חוזרות ממשתמשים שרכשו בעבר מהאתר שלך.
משפר את ביצועי המודעות: לקמפיינים של שיווק מחדש יש בדרך כלל שיעורי קליקים גבוהים יותר ושיעורי יציאה נמוכים יותר בהשוואה לצורות פרסום אחרות.
מספק תובנות חשובות: מסעות פרסום של שיווק מחדש מספקים תובנות חשובות לגבי התנהגות והעדפות משתמשים, שניתן להשתמש בהן כדי לשפר מאמצי שיווק אחרים.
מגדיל את ערך החיים של הלקוח: קמפיינים של שיווק מחדש יכולים לעזור להגדיל את ערך החיים של הלקוחות שלך על ידי עידוד רכישות חוזרות.
מפחית את נטישת עגלת הקניות: מסעות פרסום של שיווק מחדש יכולים להפחית את נטישת עגלת הקניות על ידי תזכורת למשתמשים להשלים את הרכישה.
משפר את התנועה לאתר: מסעות פרסום של שיווק מחדש יכולים להגדיל את התנועה באתר על ידי החזרת משתמשים לאתר שלך.
משפר את המוניטין של המותג: מסעות פרסום של שיווק מחדש יכולים לשפר את המוניטין של המותג שלך על ידי שמירה על ראש המותג שלך והגברת המעורבות.
מייעל את הוצאות המודעות: מסעות פרסום של שיווק מחדש מאפשרים לך לבצע אופטימיזציה של הוצאות המודעות שלך על ידי מיקוד למשתמשים שיש להם סיכוי גבוה יותר לבצע המרה.
מגביר את המעורבות במדיה החברתית: קמפיינים של שיווק מחדש יכולים להגביר את המעורבות במדיה החברתית על ידי מיקוד למשתמשים שעסקו בפרופילי המדיה החברתית שלך.
בונה אמון: מסעות פרסום של שיווק מחדש יכולים לבנות אמון עם משתמשים על ידי הצגת מודעות והצעות מותאמות אישית הרלוונטיות לתחומי העניין והצרכים שלהם.