סוגי קמפיינים ב GOOGLE ADS
ישנם מספר סוגים של מסעות פרסום זמינים ב-Google Ads, כולל:
מסעות פרסום ברשת החיפוש: מסעות פרסום אלו מציגים מודעות טקסט למשתמשים שמחפשים באופן פעיל מילות מפתח או ביטויים ספציפיים ב-Google.
מסעות פרסום ברשת המדיה: מסעות פרסום אלה מציגים מודעות באנר או טקסט באתרים, בלוגים ואפליקציות שהם חלק מרשת המדיה של Google.
מסעות פרסום בווידאו: מסעות פרסום אלו מציגים מודעות וידאו ב-YouTube ובאתרים אחרים ברשת המדיה של Google.
מסעות פרסום של קניות: מסעות פרסום אלו מציגים מודעות מוצר בתוצאות החיפוש ובאתרי השותפים של Google כאשר משתמשים מחפשים מוצרים לקנייה.
קמפיינים לאפליקציות: מסעות פרסום אלה מקדמים אפליקציות לנייד ברשתות של Google, כולל Google Play, חיפוש Google ו-YouTube.
מסעות פרסום מקומיים: מסעות פרסום אלה עוזרים לקדם מיקומי חנויות פיזיות, כולל מפות, מסלולי נסיעה ומודעות המופיעות בתוצאות החיפוש של Google ובמפות Google.
קמפיינים חכמים: מסעות פרסום אלה משתמשים בלמידה חישובית כדי להפוך את היצירה והמיקוד של מודעות לאוטומטיות, מה שמקל על עסקים קטנים לפרסם בגוגל.
הנה טבלה עם 10 הבדלים בין רשת החיפוש לרשת המדיה של גוגל אדס:
רשת החיפוש | רשת המדיה |
---|---|
מוצגת על דף התוצאות של חיפוש בגוגל | מוצגת בכל רחבי האינטרנט, כולל אתרים ואפליקציות שונות |
מתמקדת במילות מפתח ובחיפוש של משתמשים ספציפיים | מיועדת לגלות חשיפה מירבית על ידי משיכה והצגה של פרסומות לקהל רחב |
מאפשרת לפרסם פרסומות טקסטואליות ופרסומות תמונה בלבד | מאפשרת לפרסם פרסומות טקסטואליות, פרסומות תמונה, פרסומות וידאו ופרסומות HTML5 |
יכולה להציג פרסומות רק כאשר משתמש מחפש מילות מפתח מסוימות | יכולה להציג פרסומות לקהל מטרה מבוסס על התנהגות, עניין ומקום גיאוגרפי |
פועלת במערכת תגובה ישירה לחיפושים של משתמשים | מקדמת פרסומות וכותרות כדי להגדיל את החשיפה שלהם ולזכות במיעוט התחרותיות |
יכולה לכלול מילות מפתח של משתמש ולהציג פרסומות |
עוד על קידום אורגני SEO