טוב אז כמו שאתם יודעים, עולם הדיגיטל עובר שינויים בקצב מסחרר.
אבל בואו, זה באמת לא חדש. אם זה ה SEO שכל שני וחמישי מעיד על עדכון כזה או אחר,
ואם זה הממומן שהמשתנים בו ככ גדולים החל משרת חזק ודף נחיתה ממיר, אסטרטגיות פרסום וכו'.
אז על מה אני הולך לדבר אתכם היום?
בעיקר על ניהול נכון של קמפיין + טיפ אחד ממש חשוב!
אז תשארו איתי , יהיה מעניין.
אתחיל בוידוי,
אני מהמקדמים שתמיד המליץ וחשב שמקסימום קליקים עובד הרבה יותר טוב.
מרימים קמפיין , בדר"כ גוגל גם מאשרת אותו הרבה יותר מהר לפרסום, והופ – אני מופיע ראשון בגוגל.
זה גם מה שהלקוח תמיד רוצה , נכון?
"איפה אני בגוגל" ? "אני לא מוצא את עצמי בגוגל" וכאלה…
אני חייב להודות, זה די מקבע את המחשבה לנקודה אחת – שהלקוח ימצא את עצמו בכל פעם שהוא מחפש את עצמו בגוגל [ שזה שלעצמו טעות אבל נדבר על זה בפעם אחרת ]
ואז זה הגיע – מקסימום המרות.
התחלתי להבין שאני רוצה תוצאות טובות יותר. הרבה יותר.
שאין מצב שעובר יום ולקוח שלי בעולמות הלידים לא מקבל לפחות 2-3 שיחות ביום.
התחלתי להתמקצע בתג מנגר ולהבין איך אני מגדיר לגוגל מה מבחינתי נחשב המרה.
ממש ברמת הכפתור. לתת לגוגל להכיר את האתר שלי יותר טוב ממני.
בין אם זה כפתור וואטצאפ, טופס לידים ואפילו שיחת טלפון שלא בוצע עליה בכלל הקלקה.
והנה לכם, התוצאות הגיעו.
דבר נוסף שהייתי צריך לשחרר, זה את תיחום מילות המפתח בקמפיין בהתאמה מדוייקת.
זה היה קשה, כי זה מצריך ממני לשחרר את גוגל ולתת לה התאמה רחבה למדי. [ רחבה, לא לביטוי ]
אבל… זה עובד. כמו שעון.
מה שלא עבד ב 2010 או ב 2015 עובד נפלא ב 2024.
יפה גוגל. מה שעוד יותר יפה, שככל שעובר הזמן, הלידים נעשים איכותיים יותר, מדויקים יותר.
אני ממש מרגיש שאני מדבר אל האלגוריתם ושהוא מבין מה אני מצפה לקבל.
קיבוע מחשבתי נוסף שהשתנה לחלוטין הוא מענה על השאלה : כמה עולה לי קליק?
נכון שאלה חשובה? אז זהו, שלא ממש. ואני אסביר.
במקסימום קליקים כל הזמן אתה עובד קשה בלנסות להוזיל את עלות הקליק.
אבל אני רוצה לשאול אותך שאלה. מה עדיף? לקבל המון קליקים זולים והמרות קטנות/ לא איכותיות,
או לשלם על המרה כמה שצריך לשלם אבל לקבל ליד איכותי מוכן לסגירה?
תחשבו שוב על המשפט הזה ותבינו כמה החשיבה פה שונה.
טוב, הבטחתי טיפ.
כשאתם עושים קמפיין, לבעלי מקצוע או לכל תחום בעצם, בהתאמה רחבה
רוב הקליקים ילכו על שמות של מתחרים, מקומות וגופים.
למזלנו עולם ה AI מפותח מאוד היום. מה שאני עושה זה נכנס לצאט GPT
מבקש ממנו רשומות של כל השמות שיש לבנים, בנות, וכו ומגדיר אותם כמילות מפתח שליליות.
הרעיון, לחסום מראש את כל הגאנק האפשרי עוד לפני שגוגל מנסה לעשות אופטימיזציה
כמובן, עובד כמו שעון.
נתראה בתובנה הבאה.